zondag 23 oktober 2011

Rudolph onder de kerstboom

Tja, kerst komt toch langzaam maar zeker dichtbij,
dus heb ik ook alvast een aantal dingetjes voor mijn kerstboom gemaakt.


De kerstboompjes heb ik gewoon lekker simpel gehouden en behangen met palletjes.
De oortjes van de rendieren kreeg ik echter niet voor elkaar,
dus heb uiteindelijk maar een alternatief gebruikt en vind het uiteindelijk echt kerstig geworden!

Hoop dat jullie ze ook leuk vinden!

Wij gaan lekker genieten van de vakantie,
man is een paar daagjes thuis en de kids de hele week, heerlijk gewoon!
Fijne week,

33 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat wordt een hele persoonlijke kerstboom Desiree! Je rendieren zijn grappig!

Lieve groet, Ingrid

merula zei

Heerlijk hè die kerstversiersels!! Ze zijn erg leuk geworden. Was het thuisfront er mee eens dat het rendieren waren en geen eh... muisjes ofzo ; )

Esther zei

Wat een leuke rendieren hangers en die kerstboompjes prachtig, geniet lekker samen, fijne week groetjes Esther.

Unknown zei

Ze zijn erg leuk geworden.
Vooral je kerstboompjes vind ik super.
Ik ga na volgende week met de kerst dingen beginnen.
Fijne vakantie.
Groetjes Brigitte

Makkie zei

O leuk geworden Desiree! En een fijne vakantie!
Hartelijks

Cinderell@'s wereld zei

Ze zijn enig!

Unknown zei

Wow! Beautiful work! Thank's for playing with my blog candy!

THE BLACK BARN zei

ZE ZIJN ERG LEUK GEWORDEN!!

FIJNE DAG,

MIRANDA

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gemaakt !
grtjs, martina
x

Unknown zei

Wat zijn die Rednoosjes geinig zeg!!
'n Fijne vakantie!
Groetjes, Corine

Unknown zei

Ja dit herken ik wel hoor zonder het een goudvis te noemen...gaaf zijn ze!
doeggg en een fijne vakantietijd!

Chantal zei

Erg leuke freubels voor in de kerstboom! Erg leuk gedaan!

Groetjes,
Chantal

* Marinda * zei

Ik vind zowel de kerstboompjes als de rendiertjes erg leuk geworden

Nathaly zei

Nou, ik vind het geweldig! Heb niet zoveel met vilt gewerkt dus ik had het je niet nagedaan. Ziet er allemaal heel vrolijk uit. Groetjes, Nathaly

Margo zei

Wat zijn ze geweldig !
Echt heel leuk !
Liefs
Margo

Roos zei

Wat een leuke hangertjes, die heb je heel mooi gemaakt!
Ik ben ook al aan de haak met kerst-hangertjes maar dan sterretjes, groetjes Roos

Pleuntje zei

Je bent er vroeg bij dit jaar. Maar het zijn wel hele leuke decoraties. Vooral de rendieren vind ik heel erg leuk. groetjes Petra

@nne zei

je bent er vroeg mee, maar "vroeg begonnen, is half gewonnen". groetjes, @nne

Swaantje zei

Goede morgen Desigrèe,
je blogje is mooi.
De kerstboompjes een de Rudolphs zijn erg leuk.
Mooi gemaakt..
Groetjes
Swaani

sarams1987a zei

prachtige kerstboompjes voor in je kerstboom ofzo te hangen.

zijn dat pareltjes die erop geborduurd zijn ?

Mvg Sarah

Unknown zei

Aww how fun these decorations are, love them all xxx

http://truutske.blogspot.com zei

Leuk deze kerstversieringen.
Goed idee om daar nu al mee te beginnen.

Groetjes, Trudie

Frida zei

You have a really good imagination! The reindeers are so cute! =) Thanks for joining my candy!
Groetjes (I think it means "greetings" in your language) Frida

hokje zei

Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt; dat wordt een gezellige kerstboom!

Fijn weekend. Groeten, Miranda

merula zei

wow 22!!! dat is inderdaad veel zeg! (maar ben je er nog niet dan???)

Lindha zei

Thanks for becoming a follower of my blog! Good luck in my blogcandy!

Hugs Lindha

Eva Marie zei

Love the reindeers!
You make so many pretty things!

Jo zei

Oh they beautiful, they will look fab on your
Christmas tree.
Jo x

Evelien zei

Heel leuk! Ik wil deze kerst, kerstboompjes naaien met een labeltje met onze namen aan en die versturen als kerstkaartjes. Ik had er nog niet aan gedacht om zelf dingen te maken voor aan de kerstboom! Leuke blog zeg heb me volger gemaakt!

Groetjes Evelien

Anoniem zei

Wat leuk zeg!! Heb je het met de naaimachine gedaan of met de hand??? vind de rendieren echt helemaal super!

Desirée-ScrapDees zei

hoi anoniem. Jammer dat ik niet bij je terug kan reageren, dus hoop dat je nog een keertje kijkt hierzo. Ik heb het met e hand gedaan met een feston steek, zo leuk om te doen! Zou ik het met de naaimachine doen, dan krijg je een heel ander effect, bijna saai en simpel! En bednkt voor je compliment!

Anoniem zei

Ik ben weer terug hoor !!! Bedankt voor je antwoord!!! Vind ze super leuk en wil ze echt een keertje gaan doen!

Desirée-ScrapDees zei

hoi anoniem, vind het nog steeds jammer dat ik niet weet wie je bent, maar toch leuk dat je reageerd hoor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...