zaterdag 29 oktober 2011

Naai hoesje

Schandalig gewoon dat ik al weer zo lang geleden een post gemaakt heb,
maar ja met de schoolvakantie van afgelopen week, ben ik niet meer aan freubelen toegekomen.
Hopelijk gaat daar komende week weer wat meer van komen!

Hier nog een project wat ik enige tijd geleden gemaakt heb,
maar bedacht me dat ik het nog niet had laten zien.

Wilde graag een hoesje hebben waar allerlei naaispullen in opgeborgen konden worden.
Ik ben immers altijd alles kwijt!
Daarom leek het me wel handig om daar dit leuk hoesje voor te maken.


Aangezien ik dit exemplaar niet meer heb, kan ik het helaas niet gevuld meer tonen.
In het zakje past precies een mini rolmaat
en op de rode lapjes vilt, kan je allerlei naalden en spelden prikken.
Achter het elastieken bandje is plaats voor o.a. een klein schaartje, tornmesje,
eventueel wat klosjes garen en noem maar op!

Heb het geheel afgewerkt met een bias bandje, maar dat vond ik uiteindelijk niet zo geslaagd,
zou het de volgende keer gewoon dubbel stikken, net zo mooi!

Fijn weekend allemaal,

Liefs,

22 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er superleuk uit! :) En hup, aan de freubel jij! ;)

Home and Lifestyle zei

Mooi gemaakt en ook nog eens handig in gebruik!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ja inderdaad wel handig een opberghoesje ik ben namelijk ook alles kwijt......... het ziet er leuk en handig uit en je bandje erom heen vind ik wel een leuk detail hoor!!!

Fijn weekend gr Jacqueline

Unknown zei

Super handig en gave stofjes ook!
groetjes,lean.

merula zei

kijk dat zijn nou nog eens handige hoesjes! Leuk gedaan.
Enne 50 (!!!!). wow. Maar met je instelling gaat dat inderdaad vast lukken! Goed bezig!

Esther zei

Lijkt me super handig, fijne avond/zondag. Groetjes esther

Unknown zei

wat een leuk en handig hoesje!
erg mooi gemaakt.

Donna Mosley zei

A very pretty project, love the gorgeous colour combo.

Donna x

Swaantje zei

*wow*
wat een leuk handig hoesje.
Erg mooi.
Groetjes
Swaani

loes de groot zei

ziet er weer schattig uit! ik wou dat ik wat meer tijd had voor dit soort freubel dingetjes : )))

Anoniem zei

Je hebt hebt het dus al weer afgegeven?

Och beschouw het maar als een prototype, de volgende word dan beslist nog mooier!

Handig om alles bij de hand te hebben!

Groetjes Thea ♥

Unknown zei

Heel leuk! Fijn dat je me gemist hebt ;-) Ik jou ook, dus ga maar gauw weer freubelen!!

iris zei

Leuk hoesje hoor. Zeker handig. Het klopt trouwens dat het vandaag halloween is. Maar Yvon heeft gisteren al een avondje georganiseerd omdat het zondag was. Vandaag moeten er veel mensen weer werken

Unknown zei

Supergaaf dingetje!! Die stofjes zijn ook zo leuk! Als ik dan aan mijn zooitje denk ik mijn naaidoos :-((

Dani Cristin zei

Muito lindo e creativo este trabalho!
Adorei.
beijos.

Studio Paars zei

Hoi Desiree,

Je hebt mijn give-away gewonnen! Gefeliciteerd :)
Mail me je adres op flapflap (apestaartje) ziggo.nl en ik stuur het pakketje zo snel mogelijk naar je toe!

@nne zei

super practisch! lieve groet, @nne

Anneke zei

wat een leuk hoesje en het stofje staat zo vrolijk

Anne-Marie zei

Hoi Desirée, je kunt vandaag inderdaad nog meedoen aan mijn give-away. Leuk hoesje heb je gemaakt en al die andere dingen die ik hier tegenkwam! Fijne dag, groetjes Anne-Marie

Mette zei

Thanks for participating in my blogcandy.

Hope to see you again. Nice to visit you.

Mette - Denmark

Pleuntje zei

Leuk ideetje om zo een naai-etui te maken. En heb je lekker genoten van de herfstvakantie ?
groeten Petra

Linda! zei

Ziet er gezellig uit, zo'n hoesje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...