dinsdag 4 oktober 2011

Craftmarkt

De craftmarkt van afgelopen zondag:
Allereerst: wat was het gezellig!
Ondanks het mooie weer zijn er heel veel mensen langs geweest op de markt,
waaronder mijn familie!
Maarrrrr....
Het was wel duidelijk dat iedereen kwam voor de scrapwinkel
en niet voor de frutsels die er gemaakt waren.
Heb dan helaas ook niet veel verkocht.
Niet dat mijn familie dat nu zo erg vind, die kregen(en krijgen) nu van alles mee! *lol*

In ieder geval hier wat foto's van mijn kraampje.
Het was een beetje krap, maar kon nog genoeg neer leggen.
Maar goed dat ik al zoveel afgevallen was hahaha!
De pepermuntjes vonden in ieder geval gretig aftrek!



En of ik het nog een keertje zou doen?
Had van tevoren al besloten om het eenmalig te doen,
aangezien het veel voorbereiding betreft en ik er de nodige slapeloze nachten van gehad heb hihi.
Mijn dochter was meegegaan en dat was erg gezellig.
Misschien met een paar andere dames???
Ach wie weet, de toekomst zal het uitwijzen!
Vond het ook leuk om Linda en de zusjes Iris en Yvon de Vaan een keertje te zien!

Fijne dinsdag!

Liefs,

23 opmerkingen:

iris zei

Hi Desiree,

Was ook leuk om jou eens in het echt te hebben gezien. Je had echt leuke spulletjes op je kraam staan.

Misschien is het voor jou leuker om op een rommelmarkt of braderie te staan omdat bij een hobby markt mensen graag zelf dingen willen maken.

Groetjes Iris

Esther zei

Aan je kraam heeft het zeker niet gelegen, die ziet er in iedergeval Prachtig uit, groetjes Esther.

Unknown zei

Je kraam ziet er ontzettend leuk uit! Jammer joh! Inderdaad lag het misschien aan het feit dat de mensen die daar komen, graag zelf iets maken en heb je ze wel goede ideetjes gegeven ;-)

hokje zei

Je kraam en spullen zien er erg gezellig uit, dus daar lag het niet aan!

Fijne dag. Groeten, Miranda

Unknown zei

Wauw van zo'n kraam lik ik m'n vingers af, het ziet er gaaf uit! Wel jammer dat de verkoop tegenviel, het was dus niet het juiste publiek :-( Maar je hebt het in ieder geval geprobeerd!
Groetjes, Corine

Thuis bij Tjits zei

wat ziet dat er allemaal leuk uit Desirée!! je hebt echt enorm je best gedaan, daar ligt het zeker niet aan!

lieve groetjes, Tjits

Liberta zei

Je kraam zit er heel gezellig uit.
Jammer dat je niet veel verkocht hebt.
Vind het stoer van je hoor dat je dit aan dorst.

Liefs, Lieb

Home and Lifestyle zei

Eind deze maand sta ik met mijn fotokaarten ook ergens waar veel materiaal voor scrappen etc. wordt verkocht. Ik ben door jouw post dus al een beetje voorbereid dat de verkoop bij mij ook wel tegen zou kunnen vallen. Maar gelukkig gaat mijn dochter mee dus we maken er gewoon een gezellige dag van!

Maar ik ken de drukte van tevoren en het moeilijk ik slaap komen...ik hoop voor jou dat de verkoop een andere keer elders beter gaat!

Lieve groet, Ingrid

sarams1987a zei

heel mooi kraam en spullen heb je, spijtig dat de verkoop tegenviel

Margo zei

Wat een prachtig kraam heb je gemaakt en wat een mooie spulletjes zeg !
Jammer inderdaad dat de verkoop wat tegenviel !
Liefs
Margo

nelleke zei

Hallo Desiree.....Leuk dat je mijn blog hebt bezocht,en bedankt voor de leuke reactie.

Ik ben nu even in jouw blog en zie veel creativiteit! Wat superrrrr!

ik ga je graag volgen,

lieve groetjess

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wat een gezellige kraam had je jammer dat de verkoop tegenviel aan de spullentjes heeft het zeker niet geleden hoor ziet echt super uit!!

Gr Jacqueline

Linda! zei

Hoi Desiree!
Leuk je gezien te hebben...
Het vogeltje wat ik heb gekocht heeft al een mooi plaatsje gekregen hoor!

Anoniem zei

Ooooo...wat jammer! Eigenlijk moet je te veel spullen maken om het bij een poging te laten!! Toch?

Je kraam zag er anders wel erg gezellig uit!!
Mooie spullen had je gemaakt!

Liefs Thea ♥

Unknown zei

Je kraam ziet er heel gezellig uit daar ligt het niet aan.
groetjes,Lean

Noofje zei

Mijn ervaring is dat mensen je moeten leren kennen. Wat je de eerste keer niet verkoopt, lukt soms de volgende keer ineens wel. Als je door de tijd heen steeds iets maakt valt het met de druk om te presteren ook wel mee. Dan heb je al van alles in voorraad :-))En zo niet? Dan heb je allemaal kadootjes voor de lieve mensen om je heen. Toch?

liszha zei

Je kraam ziet er echt supergoed uit! Zo leuk!

Unknown zei

De halsmaat hebben we al opgenomen :-) maar we waren nog niet zover gekomen om de ketting te maken, dus eigenlijk praat je voor je beurt :-))
Grapje!!

Pleuntje zei

Snap je dat nou ? Zulke leuke dingen, daar is toch niks mis mee ?
En dan zo weinig verkopen ? Je hebt in ieder geval een voorraad Give Aways. Zonde hoor, al je werk wat je eraan hebt gehad. Maar kop op, er komt toch nog wel eens een gelegenheid voor de verkoop ? kerstmarkt ?
groet Petra

Unknown zei

Mooie kraam. Leuke spullen.
Als je een keer een kraampje gevuld hebt is de volgende keer makkelijker.
Je hebt al zoveel en dan hoef je nog maar een paar dingen bij te maken.
Zo jammer als je weinig verkoopt.
Maar id wie weet.
Groetjes Brigitte

Anoniem zei

Hihihihi.......maar meteen afknippen !!!

Een sik staat je vast NIET leuk !!!!!

Groetjes ♥

Chantal zei

Nou, als ik langs was gelopen had je vast meer gekocht want wat ziet je kraam er gezellig uit! Ik snap niet dat mensen daar niet hebberig van worden :)

groetjes,
Chantal

Struinkunst by Lisette zei

Wauw, complimenten, wat een mooie kraam! Dat ziet er heel 'smakelijk' uit en ik zou daar niet voorbij kunnen lopen hoor :)

Bedankt voor je reactie op de vlaggenslinger. Enneh... ik heb niet eens kinderen :) Ik heb de slinger gebruikt in mijn stand bij een markt en met de verjaardag van mijn moeder! Dus, schroom niet om er een te maken hoor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...