zondag 16 oktober 2011

*LOL*

Allereerst bedankt voor alle reacties op mijn vorige logje, ik heb hier helemaal in een deuk gelegen!

(voor wie geen idee heeft waar het over gaat,
eerst even volgende logje bekijken, voordat je verder leest!)

Ik durf mijn man en kinderen niet meer onder ogen te komen
nu blijkt dat de meningen dus ook bij jullie heel erg verschillen!

Van alles is er genoemd,

visje, vogeltje, vogelvisje, zeehond noem maar op!

En ja wat ik er nu uiteindelijk mee bedoeld heb,
dat is toch wel de hamvraag van vele hihi

(ik bouw de spanning een beetje op, merken jullie het haha)

nou ik wilde er dus van maken een....

*

*

*

*
VOGELTJE!!!!!!!!!

In ieder geval is het mij wel duidelijk dat het bij deze twee blijft hahaha,
hier werd er een zeehond en een (wal)vis van gemaakt,
dus wat dat betreft hebben jullie het wel heel duidelijk gezien hahaha

*ik kom niet meer bij! *

Hoop dat ik jullie binnenkort weer wat betere projekten kan laten zien,
vind mijn andere vogeltjes toch een stukje beter geslaagd!

Fijne avond nog!

Liefs,

22 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

ik zou er gewoon een nieuw soort van maken: de vliegende zeehond:))

fijne week!
lieve groetjes, Tjits

Home and Lifestyle zei

Haha...dus thuis trokken ze een lange neus naar je ;-)!

Lieve groet, Ingrid

Liberta zei

Hahahaha had ik het met een vlugge blik goed maar met een kritische blik fout.
Ik geloof dat je helemaal in een deuk ligt om onze reacties.
Nou ik vind ze gewoon helemaal tof hoor of het nou visjes of vogeltjes waren.

Liefs, Lieb

Donna Mosley zei

Gorgeous, gorgeous, gorgeous. I love the very pretty colours.

Donna x

Margo zei

Haha helemaal superleuk !
Ik had gisteren jammer genoeg geen tijd om te bloggen dus kon niet meeraden :(
Liefs
Margo

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Hahahahahahaha grappig......... maar ik zag echt wel een vogeltje erin hoor en vond ze echt super vrolijk ook nog maar deze vogeltjes zijn ook lekker gekleurd.

Gr Jacqueline

http://truutske.blogspot.com zei

Was toch nog niet zo gek bekeken van mij.
Moet er ook om lachen hoor dat het bij deze 2 exemplaren bljft.
Moet zeggen dat de andere exemplaren echt lijken op vogeltjes.
Dus....die zien we in de toekomst vast wel vaker langs komen.
Fijne week gewenst, groetjes, Trudie

sarams1987a zei

bedankt voor je berichtje

inderdaad nu met de pootjes erbij te zien zijn het vogels. Hoe dat allemaal een heel ander beeld en gedacht kan geven he zonder de pootjes.? ;)

zeer mooi gemaakt, prachtig

Mvg Sarah

Unknown zei

hihihihi en ja dit zijn wel hele gave vogeltjes geworden.
groetjes,Lean

Esther zei

Lachen had ik het goed LoL deze vogeltjes zijn erg leuk, ik heb ze laatst ook gemaakt, fijne week groetjes Esther.

Unknown zei

twiettwietttt.....

Unknown zei

Ben ik blij dat ik het goed had ;-) En deze zijn prachtig!! Erg mooi! En ik kom een keer langs hoor ;-)

martina's kaartjes zei

wat heb jij de laatste tijd lekker zitten knutselen ! mooie vogeltjes zijn het geworden. lekker origineel en altijd leuk om als klein geschenkje weg te geven ! geslaagde missie
nog een fijne werkweek,
grtjs, martina
x

Linda! zei

Ik zag er toch ook wel vogeltjes in hoor... Hihi
Maar ook in Florida geweest, nog tips?

Unknown zei

Wat een grap, zeg!! Jij hebt gewoon je eigen mop verzonnen :-)
Groetjes, Corine

@nne zei

ook voor jou een heerlijke avond! liefs, @nne

Elaine zei

Beautiful birds! I love these bright colours and the little embellishments.
Fabulous!

Hugs Elaine xx

Dani Cristin zei

Adorei,eu amo coisas
coloridas!!
Beijos.

Linda! zei

Bedankt voor je tips over Florida! Heb er zoveel zin in... Wij zitten in een hotel in Orlando en gaan vanuit daar verschillende plaatsen en wat parken bezoeken! Ook overnachten we in Miami, we hebben een auto dus kunnen overal naartoe! Heb ook ingepland om naar een shoppingmall te gaan en natuurlijk een scrapwinkel... Ben heel benieuwd wat er allemaal op ons af gaat komen, verslagje op mijn blog volgd natuurlijk!

Monika zei

Oh I love your birds, and al the other things you make, it is you? Is´nt it? My dutch isn´t so good, I need to find google translate ;)

Hope you are having a nice weekend!

Eva Marie zei

What lovely birds!

Anne zei

Your birds are too cute! Love the bright colors =) Thanks for taking part in my little blog candy. Good luck!

Hugs from Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...