vrijdag 16 december 2011

Zeeptasje

Allereerst bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige post, doet een mens goed hoor!
En we zullen maandag wel horen wat er gaat gebeuren.

Maar nu een nieuw haaksel van mijn kant, een zeeptasje.
Tenminste zo noemt degene waar ik het patroon vandaan heb (klikkerdeklik).

Heb het met behoorlijk grof garen gemaakt, vandaar dat het een beetje groot is uitgevallen,
dus er kunnen wel meer stukken zeep in hihi.


Er zit een soort van bloemenrandje aan de bovenkant,
superleuk om te maken!

Ja je ziet het, ben helemaal om met het haken!

Had inmiddels ook al een lampje proberen te maken(zie eerder logje),
met dank aan een nederlandse beschrijving van Naomi
(die ze helaas nog niet zelf online heeft gezet).
Maar(en dat lag niet aan haar hihi), dat zag er dus niet uit,
had ook twee verschillende soorten garen gebruikt,
die het samen niet eens werden,
dus zal het resultaat er maar niet van laten zien hihi.
Ik zal maar zeggen dat de familie hier thuis een hoop lol gehad hebben met het resultaat
(kan ik het weer mee doen hihi).

In ieder geval een fijn weekend toegewenst, geniet ervan!

Liefs,

25 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een leuk zeeptasjes Desirée! En wat het lampje betreft...de ervaring zelf pakt niemand je meer af ;-)!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

leuk zeeptasje, wist niet eens dat dat bestond,
fijn weekend,
groetjes Judith

Unknown zei

Gaaf je tas[je]ik doe het je niet na hoor!
groetjes,Lean

Anne zei

Lovely soap bag! Lovely colour and very well done.

Hope you sonn get rid of the horrible gallstones so you get well soon :-)

Have a lovely weekend!

Hanneke zei

Leuk!!!!! Ik wil ook kunnen haken hihi!!
Groetjes,
Hanneke

Unknown zei

tis ook net een beer hoor een wilde dan he...gister dacht ze de kruimels van de bank op te likken nam alleen een stukje stof ook mee naar binnen......was heel gezellig ...ze heeft buiten nog nooit zo braaf gevolgd en dat voor een beer!

Unknown zei

Hij is leuk!! Gaat echt super dat haken van jou! En jeetje dat van die galstenen wist ik niet! Heb je ook niets van gezegd gisteren! Succes joh!! In ieder geval ook fijn dat je blog weer 'terug' is ;-) Fijn weekend vast! liefs, Nancy

http://truutske.blogspot.com zei

Nog steeds kijk ik met bewondering naar gehaakte creaties. Erg leuk zo'n zeepzakje en wat knap datr je dit kunt.
Fijn weekend, Trudie.

Anoniem zei

Heej, je bent er weer!!
Ik heb al een paar keer een reactie willen plaatsen. Maar je blog was er niet meer!

Wat was er aan de hand???
Misschien kun je er wat meer over vertellen, want dat kan ons allemaal overkomen? Wat heb je gedaan om hem weer terug te krijgen!

Ojee....galstenen!! Das pijnlijk geloof ik??

Sterkte ermee! Ik hoop dat je er snel vanaf bent!

Groetjes Thea ♥

Katja (@Yane) zei

Wat een leuk tasje! Ook voor jou een prettig weekend!

lien zei

Wat een leuk tasje!
Lees net dat je misschein galstenen hebt, bah, dat is niet leuk! Hopelijk valt het mee.
Fijn weekend alvast, groetjes Carolien

Unknown zei

i love it

exclusive yacht

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Hahahahaha. Ik wou het lampje wel eens zien! LOL! Ik ga met jou swappen. MAAR! Ik wil zo'n lampjesslinger. Dus oefen maar goed, dan zie ik hem wel komen. Geef me jouw adres dan stuur ik je die stempels. LOL.

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wat een schatje je tasje leuk om kado te doen met een leuke attentie erin super gelukt en lekker aan de haak blijven hoor!!!
Bij mij lukt ook niet alles en die laat ik natuurlijk ook niet zien hahahaha maar gewoon blijven proberen!!!
Thanx voor je lieve berichtje en jah we hebben een plekje dus we kunnen zondag weer.
Heel veel succes maandag

Fijn weekend Gr

Esther zei

Wat een leuk tasje, lees net van je galsteen bhhhhaa,su66 maandag ,groetjes Esther.

hokje zei

Je hebt de haak-smaak te pakken; leuk gemaakt!

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Annette zei

Ach je kan nooit genoeg zeep hebben haha. Het zeeptasje is mooi hoor. Fijn weekend! xoxo Annette

* Marinda * zei

sterkte met je galstenen, lijkt me behoorlijk pijnlijk :( mijn man heeft eens in de zoveel tijd een niersteenaanval en dat is zooo ontzettend akelig :S (al weet ik niet of het helemaal te vergelijken valt natuurlijk???).

Hee maar leuk gedaan dat zeeptasje. En een paar zeepjes samen erin is ook leuk toch ;)

Fijn weekend,

Donna Mosley zei

A really fab creation Desiree, a gorgeous gift.

Donna x

martina's kaartjes zei

deze is leuk ! en ben blij dat je terug in blogland bent !
natte belgische groetjes, martina
x

Vera zei

oooooooh snot, wat jammer dat er een knoepert van een kraam voor onze etalage stond! dat is echt wel balen ja vooral als je weet wat er achter schuil gaat hihi. leuk dat je toch even de moeite nam om langs te komen!
hopelijk heb je een gezellig weekend gehad!

groetejs

vera

Marlies zei

Een hele leuke zeeptasje! Deze is geweldig gelukt!
Succes met de galstenen, lijkt me niet echt leuk! Zo pijnlijk! Ik hoop dan ook dat je er gauw vanaf komt! groetjes, Marlies

Nathaly zei

Je maakt prachtige haaksels. Zowel de vorige als dit schattig tasje. Nathaly

Sally H zei

That's beautiful! So elegant

Chantal zei

Superleuk gedaan hoor! Bedankt voor het delen van de link!

Groetjes,
Chantal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...