vrijdag 23 december 2011

Papier hier

Van twee tijdschriften van de supermarkt heb ik een papieren kerstboom gevouwen.
Vervolgens deze ingesmeerd met wat witte verf en beplakt met pareltjes.
Het schilderij bespannen met glimmende vitrage en het geheel besprenkeld met wat glitters en voila!
Mijn schilderijen-kerstboom van papier!

De standaard had ik nog en heb daar het schilderij overheen gehangen.
Wij hebben hier namelijk een hekel aan spijkers in de muur en vond dit een prima oplossing!
Het idee van de kerstboom haalde ik hier, maar uiteraard heb ik er mijn eigen draai aan gegeven!
Is weer eens iets anders dan al mijn haaksels hihi.

Nou dan vind ik het een mooie gelegenheid om hierbij
iedereen een paar hele fijne kerstdagen te wensen.
Geniet er allemaal lekker van,
hopelijk ook degene die momenteel in een moeilijke periode zitten.
           

Fijn weekend!

Liefs,

39 opmerkingen:

Anoniem zei

wow wat mooi! complimenten,
jij ook fijne dagen

Pluisje zei

Heel origineel!! Fijne Feesten!

Mimi zei

schoon gedaan!!! we wensen ook jullie een warm, schoon, creatief & gezond 2012! liefs, mimi & co xxx

Created by Essie zei

Ziet er prachtig uit en wat een heerlijk leuk idee.

Jij ook hele fijne dagen

Groetjes
Esther

Anne zei

What a wonderful tree, I love it! Brilliant idea, thank you for sharing :-)

Happy holidays and all the best for the new year!

Unknown zei

Hoi Desiree, leuk dit idee om er een schilderij van te maken hij is erg mooi geworden.

Fijne Kerstdagen en een goed 2012 toegewenst.

Groetjes Scrapfanaat Peter

liszha zei

Oh, wat een supermooie boom. Ik had hem ook gemaakt maar vond hem te groot en weggegooid.Jammer,d it is een superidee!

Sandra zei

Wauw zeg dat ziet er geweldig uit zeg!!!
Jij ook hele fijne feestdagen!!!
Groetjes Sandra

Katja (@Yane) zei

Prachtig gemaakt!
Ook voor jullie warme, gezellige feestdagen en voorspoedig 2012!

merula zei

goed bezig!
jij ook hele fijne dagen gewenst!

Unknown zei

hee die spijker tik die ken ik..je boom is super gaaf geworden!
Fijne dagen groetjes,Lean

Marlies zei

Een super mooie boom heb je gemaakt! Heel apart!
Ik wens jou en je familie ook alvast hele fijne kerstdagen toe.
Liefs, Marlies

methartzielvansil zei

Mooi idee-Desiree. Ik wens jou sfeervolle kerstdagen en een liefdevol 2012 samen met je gezin. Maak er wat moois van-xxx-Sil.

Unknown zei

Dat ziet er goed uit.
Hier ligt zo een kerstboom voor de helft afgemaakt te wachten om afgemaakt te worden.
Ben alleen bang datdat volgend jaar gaat worden.
Fijne dagen en geniet.
Groetjes Brigitte

hokje zei

Leuk gedaan; een originele boom! Ik wens jou ook fijne en gezellige feestdagen.

Lieve groet, Miranda

Het was inderdaad het Cambridge-dieet, maar helaas bij mij dus geen succes...

Donna Mosley zei

This is so beautiful Desiree, love the detail and gorgeous little pearls.

Donna x

Pleuntje zei

Een superboom !! Mooie kerstdagen met veel gezelligheid. x Petra

Lena zei

Merry Christmas!!!

Hugs Lena

Jo zei

Wow, this is fantastic...i love it! Wishing you a very Merry Christmas and a wonderful 2012
Jo x

Anoniem zei

ziet er heel mooi uit, speciaal gedaan

een zalige Kerst en een gelukkig Nieuwjaar voor jullie

le petit architecte zei

een erg originele kerstboom!

Geniet van de kerstdagen!

Marianne Schut zei

Hai Desiree, jee wat super leuk gemaakt zeg! Heel origineel! Gezellige dagen gewenst en alle goeds voor 2012! Liefs Marianne

Sally H zei

Oh wow! What a beautiful tree! Merry Christmas and thank you for all the lovely comments you leave for me. Very much appreciated x

Pierelantijntjes zei

wat een geweldige boom Desirée!
Hele fijne dagen toegewenst!
XXX Ester

martina's kaartjes zei

deze is leuk ! heel erg geslaagd !
ik wens je nog veel beterschap met je steentjes (zorg maar goed voor jezelf hoor !!) en fijne feesten, ik hoop dat je gisteren of vandaag je kerstmaaltijd hebt laten smaken ?
geniet nog !
grtjs, martina
x

Liberta zei

Hai Desirèe wat een geweldige boom. Ik ben gelijk naar de site van Peter gegaan en heb hem opgeslagen. Mijn vriendin is gek op dit soort vouw-werk. Thnx hiervoor.
Hihihi geen spijkers in de muur dat is slim bij ons stikt het ervan.
Hele fijne dagen liefs, Lieb

manuela zei

jij ook bedankt voor je lieve reactie en ook hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2012

liefs manuela

Mad Moiselle zei

Geniet van de feesten en alvast een creatief, gezond en gelukkig 2012 gewenst met al wie je liefhebt!

My Beautiful World zei

Hope you had a wonderful Christmas day. So nice to meet you just found your beautiful blog and so happy I did. I have enjoyed looking around and I'm now following you, if you find a spare minute hope you visit me sometime and follow back so nice to meet new friends. Sending you special wishes for the Christmas holidays and New Year I’m looking forward to keeping in touch in 2012.

Always Wendy

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ohhh wat een leuk idee.Leuke kerstboom zo en inderdaad heel erg orgineel hoor!!
Voor jullie ook een hele fijne kerst en een heel erg gezond,liefdevol en creatief 2012.
Liefs Jacqueline

* Marinda * zei

leuk gedaan! En nog een fijne 2e kerstdag toegewenst.

Unknown zei

Hij is leuk!!! Hoop dat je leuke dagen hebt gehad!! En ik verwacht binnenkort natuurlijk een sieradenmapje te zien ;-)
liefs, Nancy

Naomi zei

Wauw desirée ik vind je kerstboom echt geweldig! Zal vast ook erg mooi staan in huis (zeker deze tijd van het jaar)
Ik ga dadelijk ook eens kijken naar de beschrijving vind ik een leuk idee voor volgend jaar om het geheel wat extra aan te kleden :)

Bij deze wens ik jou en je familie ook alvast een gelukkig, gezond en creatief 2012 toe !!!

tot de volgende maar weer ;)

veel liefs
Naomi

SandraCraftyCardz zei

Amazing and very creative! thank you for visiting me at http://www.sandracraftycardz.blogspot.com/
and taking the time to leave a comment much appreciated!

lien zei

Wat een leuke boom, zie ik nu pas! Ziet er best nog ingewikkeld uit hoor!
Groetjes Carolien

Unknown zei

Thank you so much for following my blog, Desiree! I love this project the pearls are so pretty! Hope you have a very Happy New Year! :)

Unknown zei

Mooi gedaan!!
Groetjes, Corine

Annette zei

Wat een prachtige kerstboom ,leuk idee!!
xoxo Annette

Dani Cristina zei

Eu amei tanto isso!!
Tão lindo esse trabalho.
Ótimo ano para você!

Beijos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...