dinsdag 13 december 2011

Haaksels!

Nou, nadat ik de basis onder de knie had van het haken, ben ik hier helemaal los gegaan!
Hartjes, bloemetjes, blaadjes noem maar op, niets is hier meer veilig!
En wat vind ik het leuk!
Eindelijk iets wat ik kan doen voor de TV.
Een heerlijke bezigheids-therapie, ideaal voor de periode als je aan het afvallen bent hihi!
Normaal zat ik de hele avond wel met mijn hand in een zak chips
of te graaien in een bak met koekjes,
maar daar is nu absoluut geen tijd voor, echt een aanrader!

Maar goed ik roep allemaal wel, maar nu eerst eens wat fotootjes!
Ik weet wel, het is niets bijzonders,
maar voor iemand die een paar weken geleden nog niet kon haken,
vind ik het zelf wel erg super van me haha

nou hier komt het dan:


Ik ben wel blij dat ik eerst met wat simpele (platte)dingetjes begonnen ben,
zodat ik de basis heb leren kennen!
Inmiddels heb ik ook al een slakje af, maar dat laat ik later wel zien.

Heeft er iemand nog simpele patroontjes of tips, ik hoor ze graag!

Fijne dinsdag,

Haakse!

Liefs,

21 opmerkingen:

Anoniem zei

super gedaan, leuk al die foto's,
groetjes Judtih

Thuis bij Tjits zei

wat dubbel knap Desirée!! dat haken gaat je inderdaad supergoed af, maar ik vind het ook heel knap dat het afvallen zo goed gaat!!
lekker blijven haken:))

fijne dag!
lieve groetjes, Tjits

Pluisje zei

Het haken gaat je zeer goed af !!!!
Blijkbaar is handwerk ook goed tegen de koude: mijn dochter is aan het leren breien, en ze krijgt het er steeds warm van. Misschien door de spanning? :D

Ik kan haast niet wachten om nog meer van je werk te zien, want je doet het super goed...

groetjes,
Brigitte

Sieta zei

Woh wat zijn ze allemaal super geworden.
Jij hebt de smaak te pakken zie ik.
En dit is zeker goed voor de lijn, heb ik zelf ook al ontdekt hihihi.
Zat ook voor de TV van alles te bikken, maar heb nu wat op de pennen staan, dus de handjes kunnen maar een ding tegelijk en dat is prikken met de naalden.
Suc6 verder met het haken.

Lieve groetjes Sieta

Anne zei

I love them, very well done! And I agree that this is a lovely activity to do when watching telly :-) Keep up the good work!

Esther zei

Leuke therapie om af te vallen, ze zijn prachtig geworden, groetjes Esther.

Karin zei

Oh je berichtje geeft mij moed. Ik kan namelijk ook net haken maar wil het dol graag leren. En zo te zien ben jij er intussen al ervaren mee, terwijl je een paar weken geleden nog op mijn niveaus stond (kijkend naar die haaknaald zo van; tja en nu??)

Ik kijk alweer uit naar je nieuwe creaties!

Groetjes karin xx

Anoniem zei

prachtige haakwerkjes. ik ben verliefd op dat bloemetje met rood en geel

loes de groot zei

oo ooh wat een cuties weer : ) gelukkig heb ik mijn schoonmoeder!

Unknown zei

ooo ik vind ze gaaf hoor heel mooi gemaakt!
groetjes,Lean

Frida zei

I'm also totally obsessed with crocheting right now! It's so fun! =) I think the blue rose you've made is really lovely!
Have a nice evening!
Hugs Frida

basichus zei

Dank je wel voor al je lieve reakties altijd bij mij ♥

Kram/Marion

Anoniem zei

Super! Het gaat al goed! :D you go girl! hihi...

Home and Lifestyle zei

Dit ziet er al vergevorderd uit hoor...ik geloof niet dat dit mij momenteel zou lukken!! Knap van je en een goede remedie tegen het gesnoep. Wat dat betreft mag ik ook wel eens een haakwerkje in de hand nemen hihi!

Lieve groet, Ingrid

Donna Mosley zei

Amazing creations, Desiree, I love the vety pretty hearts.

Donna x

iene zei

nou, je hebt de smaak te pakken....☺
groetjes
Evelyn

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Knap hoor! Ik doe het je niet na!

Katie Berberich Handmade zei

Wow, you have been busy -these are beautiful! Crochet is so addictive!!! Thanks for your sweet comments on my blog.
Katie x

* Marinda * zei

ik ben ook nog steeds van plan eens te leren haken mede omdat je dat - net als jij zegt- zo lekker voor de tv kunt doen ;)

Marlies zei

Voor iemand die nog nooit heeft gehaakt heb je het geweldig gedaan!! Het is inderdaad ook een leuk werkje voor bij de TV of zo. groetjes, Marlies

Unknown zei

Love these, Desiree!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...