zaterdag 16 juli 2011

Etuitje met naamlabel

Oh wat zijn die etuitjes toch leuk om te maken, echt zo verslavend!
Ik wilde er graag een naam-label op hebben,
maar vond ze toch echt iets te duur om aan te schaffen,
dus ben er zelf maar mee aan de slag gegaan.
Na een heeeeeeeeeeele tijd prutsen en een hoop ergernissen verder
(zal jullie de details besparen, maar die K## - printer werkte niet echt mee...)
had ik eindelijk één lullig labeltje, waar ik nog niet eens tevreden mee was.
Maar ik weet nu hoe het moet, dus de volgende gaat veel beter lukken,
weet het zeker, alleen NU even niet hihi!

Maar hier toch eventjes het resultaat van mijn etuitje mét labeltje

Hier het labeltje aan twee kanten.
Omdat de tekst in spiegelbeeld uitgeprint moest worden,
ging er ergens iets mis en werd de hele tekst uit elkaar getrokken,
vandaar dat het een beetje wazig is.
Maar vond het idee wel heel erg gaaf geworden!


Fijn Weekend!

Liefs,

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk! :D En nu, hup... nog meer maken! Of kopen. ;)

Pleuntje zei

Het is dan ook wel een heel leuk stofjes voor een etui.
Ik weet dat Gerda van "lekkercreabezig" ook eens zelf labels heeft gemaakt.
Misschien moet je haar eens vragen hoe ze dat heeft gedaan.
Prettig weekend en veel freubelplezier voor de komende tijd want er komt nog veel meer regen.
groet Petra

Karin zei

Nou je hoeft er niet ontevreden mee te zijn hoor.
Wat had je precies in gedachten dan, misschien kunnen wij met je mee denken?

Groetjes karin

sarams1987a zei

Leuk ideetje van je naam eraan te hangen ;)

Mvg Sarah

Unknown zei

Gaaf mooie kleurtjes ook!
groetjes,Lean

Unknown zei

Weer ruzie met je printer...
Maar het is je wel gelukt!! Ziet er gaaf uit!
Groetjes, Corine

Splashes of Pink and Mint zei

Wat kan een mens dan toch prutsen hè! Ik geloof dat ik het bijltje er allang bij neer had gegooid, maar goed dat jij hebt door gezet, staat superleuk dat labeltje er aan! Schattig etuitje!
Fijn weekend!
Groetjes Elly

Chantal zei

Haha, altijd leuk als de computer niet meewerkt! Maar het etuitje is erg leuk geworden en met het labeltje komt het uiteindelijk vast ook wel weer goed :)

Groetjes,
Chantal

Thuis bij Tjits zei

even doorbijten maar dan heb je ook wat:)
heel leuk!! dit brengt me ineens op het idee om een etuitje te maken voor mijn nichtje die de bassisschool verlaat, dankjewel:)

lieve groetjes, Tjits

sarams1987a zei

@ Desiree,

Bedankt voor je berichtje.

Momenteel ben ik met 2 borduurwerken bezig.
De Abc letter T en Mother Nature van Jim Warren ;)

Mvg Sarah

loes de groot zei

ziet er super uit!

Anoniem zei

Goed gelukt, en je label is mooi geworden!

Tis wat met die dingen he...echte krengen. Doen nooit wat wij willen!!

Ik heb er ook zo eentje. Al begint het de laatste tijd iets beter te worden!!

Ik heb er wel besteld, verschillende soorten zelfs.Maar je zult altijd zien dat je net een ander soort nodig hebt.

Groetjes Thea♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...