woensdag 8 juni 2011

Toilettas

Het heeft de nodige denk en puzzel werk gekost, maar het is uiteindelijk gelukt!
Wilde graag een toilettas met heel veel vakjes maken en had er niet echt
een voorbeeld of patroon van, alles zat in mijn koppie!

Maar hij is af en ik ben er best wel tevreden over, hier dus het resultaat:


Het kan zijn dat de foto's een beetje vertekenen, maar volgens mij staat hij er redelijk op!
De stofjes had ik nog, heb ik ooit kleertjes voor mijn dochter van gemaakt,
toen ze een jaar of drie was(nu 16!), maar vind het nog steeds wel leuk!
Aan beide kanten van de tas zitten vakken aan de buitenkant,
maar ook van binnen zitten er aan beide kanten vakjes, zodat het lekker vol gepropt kan worden.


Aan het ritsje nog een paar grappige bedeltjes gehangen, want het zou zo maar kunnen
dat het tasje gebruikt gaat worden voor de hobby/naai spulletjes!
Vind alleen het touwtje een beetje flauwtjes, maar had geen puf meer om iets te zoeken,
af is af bij mij hihi!


Nou ik hoop dat jullie het ook leuk vinden,
voor nu een fijne avond nog en morgen gezond weer op!

Liefs,

13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat knap zeg, dat je dat gemaakt hebt zonder patroon! Een mooie toilettas is het geworden!

Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

Is heel goed gelukt en gave kleurtjes ook.
groetjes,Lean

Thuis bij Tjits zei

en dat zomaar uit je hoofd?? echt super gedaan!

lieve groetjes, Tjits

Oude lappen zei

Wow hij is heel knap geworden hoor. Daar durf ik echt niet aan te beginnen.
groetjes Liliane

Lenet zei

wauw knap zeg!!Ik vind het heel leuk geworden.

@nne zei

die ziet er inderdaad practisch uit en het stofje is supermooi! liefs, @nne

Karin zei

Tjeetje...ik ben jaloers, loop nog steeds te ploeteren op mijn 2e naaiproject ooit bij mijn naaiclubje (vanavond maar weer verder ploeteren) Dit is super zeg! Erg mooi

Groetjes karin

Anoniem zei

Het is idd een leuk tasje geworden. Die kleurtjes zijn mooi en passen super bij elkaar. Wie wat bewaart heeft wat, zeiden ze vroeger!! Klopt nog steeds!!
Voor allerlei doeleinden geschikt lijkt mij.
Als het maar niet te klein is!(lol)

Thea♥

Anoniem zei

Hij is leuk! Lekker handig, met zoveel vakjes! Mooi kleurtje ook! :)

sarams1987a zei

zeer mooi gedaan, lekker handig en gemakkelijk.

Hoe kom jij toch aan al deze orginele en vindingrijke ideeen ?

Mvg Sarah

Esther zei

Wat leuk en zo zonder patroon. En stofjes zijn erg mooi. Groetjes Esther.

Clare zei

Fantastic bag! Well done x

sallysbitz2 zei

You are a jack of all trades Lol
sooo clever & talented x

hugs sally x
sallysbitz.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...