maandag 21 februari 2011

Inspiratie Stoffen (spelden) taartjes

Sinds september zit ik op een hobbyclub, eigenlijk gewoon gezellig wat dames onder elkaar, die iedere week lekker met elkaar zitten te freubelen. Het eerste projectje wat ik daar gemaakt heb is een speldenkussen in de vorm van een taartje. Gebruik het dagelijks, is ook wel te zien aan de hoeveelheid gaatjes!


nou ben ik een beetje op het net aan het googlen geweest, want ik wil er eigenlijk een groter exemplaar van maken om gewoon neer te zetten, met misschien wat kleintjes erbij, dit is wat ik gevonden heb.

LET OP DIT HEB IK DUS NIET ZELF GEMAAKT!



 

Deze komt bij Brocaatje at home vandaan


En zoals gewoonlijk heb ik weer geen idee waar ik het vandaan heb, dus mocht er iets van je bij zijn, dan hoor ik het graag en zet ik de link erbij, of als je liever hebt dat ik het verwijderd, dan doe ik dat uiteraard!

Heeft er iemand toevallig nog meer inspiratie voor me, dan zet ik het hier graag neer, want ik ben er nog steeds niet helemaal uit.

UPDATE 22 februari!

Bij Marijke van Ooijen ben ik de meest schitterende creaties tegengekomen, waaronder ook vele taarten! Het is absoluut de moeite waard om daar te gaan kijken!

Krijg er gewoon honger van hihi


Fijne avond en hoop nog wat inspiratie van jullie te krijgen!

Liefs,

30 opmerkingen:

THE BLACK BARN zei

JE TAART IS LEUK!!
IK HEB HET BOEK VAN TILDA EN DAAR STAAN OOK HELE LEUKE DINGEN IN.

FIJNE WEEK,

MIRANDA

Mandy zei

Desiree your pin cushion is lovely and so are the photos, oh to be able to create something so gorgeous
hugs Mandy xx

Dagmar Design (brocante) zei

Hallo Desiree, wat allerliefst! En wat leuk dat je dat allemaal zelf maakt! Zo heb je tenminste originele spulletjes in huis, daar hou ik zo van! Bedankt voor je berichtje op mijn blog, leuk! Ik ken Yvonne ook, we hebben samen de kerstfair in Dongen bij Bric en Brocante gedaan en we zijn weer bezig met de volgende fair: de Voorjaarsfair bij Bric en Brocante. Voor meer info daarover verwijs ik je graag naar mijn website: www.dagmar-design.nl

Fijne avond verder!

Lieve groet,
Dagmar van www.dagmar-design.nl

Patricia Garcia zei

Love these hand made cuties, love the pretty colors just breathtaking!!

Hugs,
Patricia

Grannys Attic zei

You are so amazing, I love the pin cushion and the photos too. Have a great week, Vicky

~THEA~ zei

Hallo Desirèe,

Het is een mooi speldentaartje geworden!

Ik maakte er ook al een paar! Maar jou model is net even iets anders. Het stond ooit in een hobbyblad.Een artikel van Marijke.
De foto's komen ook deels bij haar vandaan zie ik!

http://marijkevanooijen.blogspot.com/

Kun je even bij haar kijken.

Fijne week,groetjes Thea♥

Siljo zei

Knap werk hoor!!
groetjes Joke

~THEA~ zei

Ja Desirèe,

Weet je waar dat aan ligt??

De mensen lezen vaak heel slecht!!!

Ik merk het ook vaker!!

Veel plezier op Marijke's blog!

Thea♥

sanny zei

Oh, was für wunderschöne Stoffcreationen.
Die Torte finde ich besonders gelungen.
Vielen lieben Dank für deinen lieben Kommentar auf meinem Blog.
Sanny

brocaatje zei

Hallo Desiree,

leuk ik zie mijn taartjes en die van marijke.
Fijn dat je mijn link er bij hebt gezet :-)
fijne dag hoor( en fijn dat je het hebt gevraagd)
groetjes karin

lieke zei

oh wat gaaf! die wil ik ook maken. hoe kom ik aan zo`n patroon? help help help.

groetjes lieke

Klaske v.d Bij zei

OOOO..ziet er SUPER uit...

Liefs Klaske

nicollie zei

Superleuk!

allerlieblichst zei

...this ist so lovely ! And above all, a very nice blog ! Greetings, Christiane

lieke zei

bedankt voor je reactie op mijn blog. ik heb al stof gekocht en ga het vanavond met mijn vriendin proberen. als het gelukt is zal ik een fotootje op mijn blog zetten met een verwijzing naar jou, als je dat goed vind tenminste.

groetjes lieke

pecreativ zei

Das sind wirklich Sahnestückchen und deines gefällt mir besonders gut :-)

Liebe Grüße
Petra

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijke taartjes!! heel leuk!
bedankt voor je achtergrondentip Desirée, echt super bedankt!! kom maar gauw eens kijken wat ik ervan gemaakt heb:)

lieve groetjes, Tjitske

Mina zei

your pincushion is amazing Desiree, I love those colours they make it even more stunning and wow those inspirational photos are just incredible arent they
Mina xxx

Giò zei

OMG!!! I love them all!! The cake is amazing and the cupcakes are sooooooo beautiful!!!!
I fell in love ^:^
Huge hugs, Giò

Hieperdepiep...een feestje! zei

Jouw blog lezen is elke keer een feestje!Echt zoooo leuk! Het begint dan altijd zo vreeeselijk te kriebelen!
Groetjes, Corine

Pia zei

wauuuw so beautiful
hugs Pia

Anja zei

Hoi ik kom hier via via, wat een leuke blog heb je. Heb me gelijk aangemeld. Ben weg van je speldekussentaart. Ben benieuwd of je een grotere kunt maken.
Groetjes Anja.

simply objekts zei

thank you for stopping by my blog. you have a beautiful blog! and you are very creative :o)
lekker aand vir jou (afrikaans)
hanlie

cebelica zei

These are super cute! <3 I wish I was able to make something like this. Great job!!!

Home and Lifestyle zei

Wat een leuke taarten om je spelden in kwijt te kunnen!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Michaja zei

Wat leuk! Nog nooit gezien zulke mooie taartenspeldenkussentjes.

Maaike zei

Wat een leuke taartjes maak en vind jij Desirée! Kan me voorstellen dat je het al ziet gebeuren met de stofjes van mijn give-away. Dankjewel voor je lieve en enthousiaste reactie op creJJtion, heel leuk. Liefs van Maaike

bezigebij-hetwenskaartje zei

Hoi Desirée.
Wat zijn ze ontzettend leuk.
De Rijnhal is 1 grote zaal.
als je op http://www.creadagen.nl kijkt, kun je eventueel de deelnemerslijst zien.
Ik vind het altijd wel een leuke beurs, maar hangt er ook wel een beetje vanaf waar je vandaan moet komen.

Dora zei

Wow these look good enough to eat, really beautiful. xxx

Anoniem zei

raar ding

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...